keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Sairaan masentava elämä







The Adicts - You're All Fools

Asiat hajoaa käsiin, eikä ne kädet oo mun. Pelottaa etten saa mistään enää otetta, hävettää etten pysty kontrolloimaan itseäni ollenkaan. On lähes mahdotonta elää itsensä kanssa tällaisessa noidankehässä, en jaksaisi olla sekaisin, en kestäisi selvinpäinkään. Mun on vaikea käsittää miten joku voi olla niin kiero, valheita valheiden perään, eikä ollenkaan katumusta. Kyllä mä tiedän mitä kaikkea sä olet tehnyt ja jollet sä kerro sille yhdelle itse, niin mä teen sen. Jälkeenpäin kun mietin, en tiedä uskonko enää sanaakaan jota olet suustasi päästänyt. Mä olisin helvetin onnellinen jos sä et olisi koskaan ilmestynyt mun elämääni. Kannattaisi tajuta että teoilla on seuraukset, kyllä sä tulet saamaan paskaa niskaan, jos sä sitä haet. Kasvata selkäranka tai painu helvetin kauas meistä.

                                                             Harhainen,
                                                             pimeä,
                                                            unohdettu
                                                             elämä.

12 kommenttia:

  1. "Mun on vaikea käsittää miten joku voi olla niin kiero, valheita valheiden perään, eikä ollenkaan katumusta." Tää niin vitusti, saatanananana -.- oksettavaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ihmiset on paskaa... vois vaan ottaa ekan junan evakkoon hnngh

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. jos vaikka puhuisitte sille ihmiselle ettekä ihmettelis? saattais ehkä selventyä asia pikkusen enemmän... - o.h

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. selventyä ja selventyä, ei kukaan jaksa mitään kusettajia kuunnella.

      Poista
    2. o.h, uskon siskoasi ennemmin, tiedät sen kun sen oon sanonuki. älä satuta ittees tollasen paskan lähellä

      Poista
  4. En tiedä mitä kuka/joku on tehnyt, mutta sen sanon että kusipäitä on liikkeellä, itse kokenut vaikka kuinka paljon paskaa lähiaikoina... Puhuminen ei tosiaankaan kaikissa tapauksissa auta, jotkut voivat olla niin rikottuja ja sekaisin etteivät ymmärrä tekojaan. Yritä jaksaa, selviät kyllä! Anteeksi vielä uteliaisuuteni, onko tämä henkilö tehnyt jotain mistä voisit kirjoittaa että me urvelotkin ymmärtäisimme?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan niitä liikkeellä, nyt tuntuu olevan joku kusipäiden kulta-aika. Ei kannata edes yrittää puhua, kun on niin hämmentynyt ja vihainen, ettei suusta tulis mitään järkevää. Kirjoittaisin kyllä muuten, mutta oon ottanut blogissa sellaisen linjan, että en kirjoita kauhean tunnistettavasti mistään. Harmittaa, kuinka vähän joitakin ihmisiä kiinnostaa oma toiminta ja sen seuraukset. Pitää jättää omaan arvoonsa ja toivoa ettei kukaan satuta itseään uskomalla valheisiin.

      Poista
  5. Entä jos tällä henkilöllä on oikeasti ongelmia, joihin hän tarvitsee apua? Älä jätä yksin, se on kuitenkin sulle ainakin joskus ollut tärkeä, voisin kuvitella. Ei valheet satuttaisi ellei ne merkitsisi jotain. Ne ei merkitsisi jotain, ellei ne olisi tärkeitä. Varmasti tämä henkilö on tehnyt väärin, mutta kaikki ei aina ole niin mustavalkoista. Kaikille sattuu virheitä, onko se niin kiveen lyöty, ettei niitä asioita voisi selvittää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootko joku tuttu kun oot noin kiinnostunut..? Ei mikään oo mustavalkoista, eikä puhuminen oo aina paras vaihtoehto. Jotkut ihmiset, jotka saa anteeksi mitä tahansa ei muutu koskaan (parempaan suuntaan), se on nähty niin monen kohdalla. Oon niin kyllästynyt siihen, että tällaisia tilanteita edes tulee. Monella ihmisellä on ongelmia, mutta ongelmat tuskin sen myötä katoaa, että luo draamaa. Ei kukaan tässä ole yksin jäänyt, enkä mä todellakaan säälistä aio kenenkään kanssa olla, tai anteeksi antaa, vaikka toisinaan tekisi mieli. Yksi tähänkin asiaan liittyvä osapuoli saa anteeksi kaiken, teki sitten mitä tahansa. Ja se näkyy siinä ihmisessä todella vahvasti, minkä takia mua ei sitä huvitakaan enää nähdä. (tosin tämä oli ehkä ensimmäinen kerta kun sen henkilön teoilla oli seurauksia, ironista että seurauksia tuli väärinkäsityksestä) En halua että kenenkään muun ego paisuu samalla tavalla, tai herttaisesta muuttuu kusipää sillä verukkeella, että tietää saavansa anteeksi. Asioissa, joissa kuulee kaikesta monia eri versioita, ei voi oikein koskaan tietää ketä uskoa ja missäkin asiassa. Niin surullista kuin se onkin, ei kannattaisi luottaa kuin itseensä, jos siihenkään. Ja vaikka mä ilmaisen vihan ja pettymyksen tunteitani paljon vahvemmin kuin muita, en mä sydämetön ole. Kyllä mua joinain päivinä harmittaa ihan älyttömästi, että tähän on tultu. Mutta minkäs teet. Ja eihän mitään kiveen ole hakattu, mutta asiat ottaa aikansa, oli se sitten hetki tai ikuisuus.

      Poista
  6. Uskaltaudun nyt sanomaan jotain, oot mulle rakas. Ne kaikki puheet paisui liikaa eikä mitään voinut peruuttaa vaikka kyllä mä sitä yhtä varoitin vaikka olinkin vihanen. Niinkun sanoin sulle sillon etten olis halunnu mitään niin pahaa että fyysisesti kärsis.. Ja se toinen juttu on täysin jonkun päästä keksitty, en koskaan tekis mitään mikä satuttais sitä, sä tiedät sen. Tiiän myös ettei se oo kokonaan sun suusta lähtösin joten en syytä sua. Mun anteekspyyntö ei riitä, mutta silti. En haluais kadottaa sua kokonaan.

    VastaaPoista