tiistai 8. lokakuuta 2013

Se yski äänensä pois, nyt se kuuntelee



http://www.youtube.com/watch?v=juX0qZdbfkQ


Asioiden pitäis rauhottua. Tai siis mun. Kaikesta huolimatta on ihan hyvä olla, mutta kyllä mä tiedän paremmastakin. Ahdistaa tietyt ihmiset hullun paljon, mutta se on mun oma vika. Mun pitäis sanoa niille suoraan mitä haluan, enkä jostain syystä pysty. Se ei oo yhtään mun tapaista, oon elänyt pari viikkoa seuraamatta yhtään mitä mun elämässä tapahtuu ja havatunut siihen että oon antanut asioiden mennä liikaa omalla painollaan. Ei kai tavallaan ole edes kiinnostanut, oma elämä. En mä tiedä mitä mieltä pitäis olla, mä nyt vaan yritän vähän hiljentää ja tehdä niinkuin mä tiedän että pitäisi. Ehkäpä vähemmän aamuja vierailla lattioilla ja enemmän niillä tutuilla ja turvallisilla...






2 kommenttia: