sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Reilun kaupan elämä







http://www.youtube.com/watch?v=IRwcVxBz9fo
Hetki sitten oli uusivuosi. Nyt siihen on kaksi kuukautta. Elämä on mennyt vuoden ajan sumussa, tietämättömänä omasta tekemisestään. Juodut viinit, mustatut huulet ja kaatuneet jalat. Tää oli onnea vielä muutama kuukausi sitten, enää en tiedä. Kontrollin puute kasvaa. Mä sisäistän sen, enkä silti saa aikaiseksi puuttua. Ärsytän itseäni enemmän kuin koskaan. Pään sisälle pakattu turhautuminen teitä kaikkia kohtaan purkautuu niin väärin... Helvetti, tää tekee hallaa meille kaikille. Miten se aina menee niin että te kaikki katoatte ja ne aikanaan lähteneet tulee takaisin?  Siitä mä en valita, se on hyvä. Välillä tuntee olevansa elossakin kun on edes joku joka jaksaa mua ja jota mä jaksan. Mulla on ollut ikäväkin niitä hetkiä, ne tuli takasin ihan hyvään saumaan. Tarvitsen vain jotain pysyvämpää, en jaksa reissata eri mielien välillä, kun omakaan ei kestä. Pitää rauhottua, herätä välillä omasta sängystä ja muistikuvien kanssa. Sitten jaksan taas olla oma itseni.

2 kommenttia:

  1. Uijui. Tykkään sun kirjotustavasta, kuvista ja tyylistä. MAhtavaa. tää oli ainaki jännä. Jee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooo ihanaa kiitos hurjasti :) !

      Poista